وقتی نفت‌ آبادان به بارسلونا تبدیل می‌شود!

۲۶۸ بازديد

تور نوروزی باشگاه صنعت نفت آبادان برای مسافران این شهر با استقبال خوبی مواجه شد. برنامه‌ای متفاوت که در فوتبال ایران بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در همه جای دنیا، باشگاه های ورزشی تلاش می کنند تا هواداران را به مجموعه های ورزشی خود نزدیک کنند. تفاوتی وجود دارد که آن باشگاه در حوزه فوتبال فعالیت می کند یا بسکتبال و فرمول یک. همیشه جذب کردن هواداران روشی مناسب برای درآمدزایی بیشتر از امکانات ورزشگاه است. در دوران تعطیلات و روزهایی که ورزشگاه ها میزبان مسابقات نیستند، مجموعه ورزشی خالی از بازیکنان در اختیار هواداران قرار می گیرد تا طرفداران هر تیم به گشت و گذار در استادیوم تیم محبوبشان بپردازند. این اتفاق در ورزش ایران تا چندی پیش رخ نداده بود اما دلیل نمی شود که مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان نخواهند در این زمینه پیش رو باشند.

باشگاه نفت آبادان در تعطیلات نوروز ورزشگاه تختی شهر آبادان را که میزبان هیچ مسابقه ای نبود، میزبان هواداران کرد. بسیاری از هواداران و مسافرانی که در تعطیلات نوروز در آبادان حضور داشتند، فرصتی ایده آل را در اختیار داشتند تا به تماشای ورزشگاه یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران بروند. آن ها به راحتی از فضای اطراف استادیوم، جایگاه ویژه، رختکن ها و مجموعه تختی ورزشگاه آبادان دیدار کردند.

این اتفاق می تواند نمونه و الگویی باشد برای همه باشگاه های فوتبال و ورزش ایران. تیم های محبوب می توانند با استفاده از این روش تبلیغاتی نه تنها صنعت گردشگری شهر خود را تقویت کنند بلکه به توسعه زیرساخت ها و افزایش درآمد مجموعه خود نیز می پردازند. برنامه هایی از این دست می توانند به افزایش محبوبیت تیم های ورزشی نیز کمک کند. در این میان این اتفاق فرصتی هم هست برای تبادل گردشگری و ورزش، آن هم در روزهایی که سفر و گردشگری در ایران به دلایل متعدد روند نزولی در پیش دارد.

 

منبع:

https://www.khabaronline.ir/news/1247611/وقتی-نفت-آبادان-به-بارسلونا-تبدیل-می-شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.