چگونگی گرفتن ویزا / وقت سفارت کانادا

۲۷۷ بازديد

کانادا یکی از کشور هایی است که از هر نظر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و بسیاری تمایل دارند که برای یکبار هم که شده از این کشور دیدن کنند.

 تفریحات متعددی را می توانید در کانادا تجربه نمایید و اصلی ترین تفریح در کانادا اسکی روی یخ در دامنه قله های آن خواهد بود و در فصول بهار و زمستان می توانید از این پیست ها استفاده کنید. مراکز تاریخی کانادا را نباید از قلم انداخت چرا که این مراکز بی شک می توانند بهترین انتخاب برای تاریخ گردان باشند و دلیل آن را می توان اهمیت تاریخی این کشور دانست. اخذ وقت سفارت کانادا برای گرفتن ویزای کانادا از جمله ضروریات خواهد بود و حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که بدون داشتن ویزا اجازه خروج از کشور به شما داده نخواهد شد 

آیا قصد سفر به کانادا دارید؟ کانادا یکی از کشور هایی است که برای وارد شدن به آن باید حتما ویزای کانادا را دریافت نمایید. همانطور که می دانید در کشور ایران باید از طریق یک کشور ثالث اقدام به دریافت ویزا کنید که اصطلاحا به آن پیکاپ ویزا می گویند. ویزا به منظور جواز عبور از مرز می باشد و برای دریافت آن باید حتما شرایط مورد نیاز را داشته و مدارک کامل خود را ارائه نمایید. 

اهمیت وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و باید حتما در سفارت حضور داشته باشید و در غیر اینصورت امکان اخذ ویزا برایتان وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ویزا های کانادا به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و در هنگام درخواست اخذ وقت سفارت باید حتما نوع ویزای درخواستی خود را ذکر نمایید. از جمله ویزا های کانادا می توان به: ویزای کاری، توریستی، ازدواج، سرمایه گذاری، تحصیلی و... اشاره نمود که برای اخذ هر یک از آنها باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و یکی از محبوب ترین ها را می توان ویزای توریستی این کشور دانست. کانادا به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین مناطق تفریحی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری تمایل دارند که با اخذ ویزای توریستی این کشور اقدام به گشت و گذار در آن نمایند. 

 

رزرو هتل ارزان

هتل ها یکی از مواردی هستند که باید حتما مورد توجه قرار گیرند و در صورتی که هتلی برای اقامت خود رزرو نکرده باشید رزرو آن پس از سفر دشواری هایی خواهد داشت و معمولا هتل های لوکس ظرفیت خالی برای پذیرش نخواهند داشت. به دلایل مختلفی باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید چرا که هم خیالتان از بابت محل اقامت راحت خواهد بود و هم می توانید بهترین هتل ها را انتخاب نمایید. کانادا یکی از کشور های پیشرفته جهان به شمار می رود و به همین دلیل هتل های متعددی را در خود جای داده که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات بی نظیری را به مسافران ارائه می کنند. برای رزرو هتل ارزان باید از میان هتل ها اقدام به انتخاب موارد 2 الی 3 ستاره نمایید که هم کیفیت مطلوبی داشته و هم با قیمت مناسب بتوانید آنها را رزرو کنید. 

بهترین زمان رزرو هتل ارزان

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد حتما باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید اما چقدر قبل؟ اینکه چند روز یا ماه قبل از سفر هتل مورد نظر را رزرو کنید بستگی به میزان تقاضا ها خواهد داشت چرا که در برخی فصل ها میزان تقاضا برای سفر زیاد بوده و در برخی فصل ها کم خواهد بود. برای مثال؛ چنانچه قصد سفر به کانادا در فصل تابستان داشته باشید باید حتما چندی قبل از این فصل اقدام به رزرو هتل نمایید. سریع رزرو کردن هتل هیچ ضرری نخواهد داشت و به همین دلیل توصیه می شود که در صورت داشتن سفر خارجی از 3 الی 2 ماه قبل از سفر نسبت به رزرو هتل اقدام کنید، البته این در صورتی است که حتما موعد سفر از قبل مشخص شده و امکان تغییر در آن وجود نداشته باشد. 

 

خرید بلیط چارتر

بلیط های چارتر نوعی از بلیط ها هستند که این بلیط ها قیمت ثابتی نخواهند داشت و شاهد نوسان قیمت بسیاری در آن هستیم. این بلیط ها معمولا زمانی کمترین قیمت را خواهند داشت که به موعد سفر تنها چند روز باقی مانده باشد و با نزدیک تر شدن به زمان سفر شاهد کاهش چشمگیر قیمت در این بلیط خواهیم بود اما نباید به امید خرید بلیط چارتر اقدام به خرید بلیط معمولی نکنید و در صورتی که کار واجبی داشته باشید حتما از بلیط های سیستمی خریداری نمایید چرا که ممکن است اصلا این بلیط ها قیمت پایینی نداشته باشند و یا به دلیل تکمیل ظرفیت ارائه نشوند.

 

مزایا و معایب خرید بلیط چارتر

خرید بلیط چارتر مزیت ها و معایبی خواهد داشت و بی شک اصلی ترین مزیت آن کاهش قیمت بلیط خواهد بود و می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از بلیط های سیستمی اقدام به خرید آن نمایید اما به دلیل اینکه خرید این بلیط زمانی است که تنها چند روز به زمان سفر باقی مانده، باید در سریع ترین زمان خود را برای سفر مهیا نمایید و بی شک این مورد برای خانواده کار دشواری خواهد بود اما به دلیل قیمت پایین ارزشش را خواهد داشت. توجه داشته باشید که این بلیط ها به هیچ وجه عودت داده نمی شوند و باید در صورت اطمینان از سفر اقدام به خرید آن نمایید.

 

منبع:

http://www.shafaf.ir/fa/news/498472/چگونگی-گرفتن-ویزا-وقت-سفارت-کانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.