دانشگاه های کانادا

۲۱۹ بازديد

دانشگاه مونت آلیسون دانشگاهی در کانادا است که در ساکلویل، نیوبرانزویک واقع شده است. این دانشگاه 20 بار در بین دانشگاههای برتر کارشناسی کشور رتبه بندی شده است، رکوردی که معدود دانشگاهی در کانادا به آن رسیده است. این دانشگاه در محوطه ای زیبا در ساحل شرقی کانادا واقع شده است. نیمی از جمعیت دانشجویان سال اول از خارج از استان و تقریبا 12 درصد از دانشجویان خارج از کشور و بین المللی هستند.
دانشگاه مونت آلیسون به ارائه تجربه آموزشی غنی، متنوع و چالش برانگیز به دانشجویان مشهور است. علاوه بر برنامه های تحصیلی در هنر، تجارت، علم، هنرهای زیبا و موسیقی، دانشجویان می توانند از بیش از 40 برنامه که مطابق با علایق و اهداف شغلی آنها است، انتخاب کنند.
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در تحقیقات نوآورانه از اوایل سال دوم شرکت کنند و بسیاری از آنها حتی قبل از فارغ التحصیلی، مقالات را با اساتید منتشر می کنند.

دانشگاه نیپسینگ کانادا

دانشگاه نیپسینگ یک دانشگاه عمومی در مقطع لیسانس و تحصیلات تکمیلی است که در شمال نورس بی، انتاریو، کانادا واقع شده است. دانشکده مشرف به دریاچه نیس است. دانشگاه نیپسینگ به دلیل داشتن اساتیدی فعال، کلاس های با تعداد کم دانشجو و فرصت های تحقیقاتی مناسب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و برخی از بهترین اقامتگاه ها در کانادا شناخته شده است..
متقاضیان ورود به دانشگاه باید حداقل معدل 70٪ یا 75٪ را داشته باشند تا برای پذیرش در نظر گرفته شوند. میانگین ها برای هر برنامه سالانه تغییر می کند.

دانشگاه براندون کانادا

این دانشگاه واقع در شهر براندون، منیتوبا، کانادا می باشد و در سال 2018 , 3668 نفر در این دانشگاه برای دوره های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد تمام وقت و پاره وقت ثبت نام کرده اند. این دانشگاه در 13 ژوئیه 1899، تاسیس شد. در 5 ژوئن 1967 توسط جان رابینز، رئیس آن زمان از کالج به دانشگاه تبدیل شد.
این دانشگاه عضو انجمن دانشگاه های کانادا و انجمن دانشگاه های مشترک المنافع (ACU)، و عضو U Sports است. دانشگاه براندون دارای نسبت دانشجو به دانشکده مناسب است و شصت درصد از کل کلاس ها کمتر از 20 دانشجو دارند. در رتبه بندی Macleans در سال 2015 در درجه اول دانشگاه های تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ، دانشگاه براندون در رده شانزدهم از 19 رتبه کلی و 1 در رده نسبت دانشجو به دانشکده قرار گرفت و مدرسه موسیقی نیز یکی از بهترین ها در کانادا است.
مرکز علمی J. R. Brodie از سال 1971 برگزاری کلاسها را آغاز کرد و در مه 1972 به طور رسمی افتتاح شد و امکاناتی را برای تعدادی از بخش ها فراهم کرد که شامل: شیمی، فیزیک، گیاه شناسی، جانورشناسی، زمین شناسی، جغرافیا، ریاضیات، علوم کامپیوتر و روانشناسی می باشد.
در سال 1999، این دانشگاه صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

دانشکده ها و رشته های دانشگاه براندون

دانشکده هنر
هنرهای بومی و تجسمی، مردم شناسی، مدیریت تجارت، درام، اقتصاد، انگلیسی، مطالعات زوجین، تاریخ، زبانهای کلاسیک و مدرن، مطالعات بومی، فلسفه، علوم سیاسی، دین، توسعه روستایی، جامعه شناسی را ارئه می دهد.
دانشکده آموزش
مدیریت و خدمات آموزشی، علوم انسانی، روانشناسی تربیتی و مبانی، تربیت بدنی، آموزش موسیقی
دانشکده تحصیلات تکمیلی
دیپلم تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش، کارشناسی ارشد آموزش، برنامه تحصیلات تکمیلی موسیقی، کارشناسی ارشد پرستاری روانپزشکی، کارشناسی ارشد توسعه روستایی،
دانشکده علوم
مطالعات کاربردی، زیست شناسی، شیمی، علوم محیط زیست، جغرافیا و محیط زیست، زمین شناسی، ریاضیات و علوم رایانه، فیزیک و نجوم، روانشناسی
دانشکده مطالعات بهداشت
پرستاری، پرستاری روانپزشکی، بهداشت روان، بهداشت و خدمات انسانی
دانشکده موسیقی
مطالعات جاز، آموزش موسیقی و آهنگسازی

ددلاین ترم پاییز‍‍‍‍‍‍‍‍‍: ( سپتامبر)
1 آپریل
ددلاین ترم زمستان: (ژانویه)
1 آگوست

شهر:
منیتوبا

تعداد دانشجو:
3073
شهریه سالانه:
16275
زبان:
آیلتس آکادمیک با نمره حداقل 6.5
تافل IBT نمره حداقل 86
App Fee:
100

دانشگاه آکادیا کانادا

در دانشگاه آکادیا چه می گذرد؟
Acadia بیش از 15 مرکز تحقیقاتی و 6 صندلی تحقیقاتی دارد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این فرصت را دارند که در دانشگاه، در بسیاری از فرصتهای تحقیقاتی شرکت کنند.
بخش تحقیقات و مطالعات تحصیلات تکمیلی از دانشکده ها جداست و نظارت بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین برنامه های پژوهشی آکادیا را بر عهده دارد.
برنامه های تحقیقاتی آکادیا به بررسی محیط های ساحلی، تنوع قومی فرهنگی، عدالت اجتماعی، نظارت بر محیط زیست و تغییر اوضاع، روابط سازمانی، داده کاوی، تأثیر فن آوری های دیجیتال و گزینه های شیوه زندگی و سلامتی می پردازد. مراکز تحقیقاتی آکادیا شامل موسسه انرژی جزر و مد، انستیتوی تجزیه و تحلیل داده های آکادیا و ایستگاه میدانی است.
در سال 1996، دانشگاه آکادیا پیشگام استفاده از فناوری موبایل در محیط آموزشی بعد از متوسطه شد.
این ابتکار عمل دانشگاهی با نام Acadia Advantage با استفاده از رایانه های نوت بوک در برنامه درسی کارشناسی ادغام شد و نوآوری هایی در تدریس ایجاد کرد. تا سال 2000، تمام دانشجویان دوره کارشناسی ارشد آکادیا در این طرح شرکت می کردند. این ابتکار فراتر از اجاره رایانه های نوت بوک به دانشجویان در طول سال تحصیلی بود و شامل آموزش، پشتیبانی کاربر و استفاده از برنامه های خاص در دوره در آکادیا بود که به طور قطع باعث بهبود انقلابی در یادگیری در ولف وایل گردید.
علاوه بر این، دانشگاه آکادیا جایزه پایونیر را برای محاسبات Ubiquitous Computing دریافت کرد. در سال 2001، در رده بندی های سالانه دانشگاه مک لین رتبه های بالایی را کسب کرد.
در سال 2017، Acadia Pavilion Innovation را به عنوان بخشی از پروژه نوسازی مجتمع علمی 22.25 میلیون دلاری خود اعلام کرد.
شهریه، بورسیه و مدارک مورد نیاز دانشگاه آکادیا در پست قبل به طور کامل توضیح داده شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.