رفتار دولت کانادا با مهاجران در دوره شیوع کرونا

۱۵۶ بازديد
برای رفتن به کانادا به علت ورود پناهندگان و مشکلات ایجاد شده و هزاران پرونده پناهندگی که از دانشجویان ایران به دادگستری ونکوور ارسال شده؛ باید از کشوری مثل آلمان وارد شوید و از ایران امکان پرواز مستقیم ندارید. از آنجا که آلمان روی مسئله کرونا نگرانی و کنترل بالایی دارد، ممکن است که اجازه ندهد تا شما به کانادا پرواز کنید و شما را به کشور خودتان بازگرداند یا عمدتا برای مدتی در فرودگاه قرنطینه نماید.
 به طورکلی، کانادا به دانشجویانی که علاوه بر در دست داشتن پذیرش دانشگاه، ویزایشان تا ماه مارس آماده شده بوده، اجازه ورود می‌دهد؛ اما شما در مسیر خروج از ایران و کشور رابط شاید با مشکلاتی مواجه شوید که البته قابل حل هستند و فقط باید از قبل به آنها واقف باشید.
دریافت پوزیشن در این کشور متوقف نشده، اکسپرس اینتری(اقامت کاری بر اساس مهارت)، آتلانتیک و بورسیه‌های استانی برقرارند و شرایط برای ورود مهاجر به کانادا فراهم است. افرادی که قصد کار و سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در این کشور را دارند، می‌توانند همچنان می‌توانند اقدام نمایند و وارد این کشور شوند و بهتر است از روش استارت‌آپ و کارآفرینی و خوداشتغالی استفاده کنند.
 برای دریافت ویزای کانادا زمان زیادی برای انتظار نیاز نیست؛ اما تهیه بیزینس پلان و تاییدیه‌اش و گرفتن مدرک زبان و تکمیل پرونده، پروسه‌ای زمان بر است و بهتر است که از همین امروز شروع کنید.
 اگر از طریق جاب سیکر(افرادی که به دنبال کار در کشورهای دیگر هستند) به این کشور می‌روید، سرعت ورودتان بالاست و فقط باید زبانتان را تکمیل کنید و کمی منتظر صدور ویزا بمانید؛ بنابراین برای اقدام با این روش، در همین روزها که فرصت زیادی دارید آموزش زبان را هم شروع کنید، تا به محض کاهش سخت گیری‌های کشورهای واسطه، پرواز بی دردسری به کانادا داشته باشید. 
رفتار دولت این کشور و مردمانش با ایرانی‌هایی که سال‌ها به کانادا مهاجرت کرده‌اند همواره خوب بوده و ایرانیان رضایت خود را درباره زندگی در این کشور اعلام کرده اند.
کانادا با مهاجران به گونه‌ای رفتار می‌کند، که مهاجران بعد از مدتی خود را شهروند بدانند. تبلیغات موسسه‌های مهاجرتی، برای پذیرش کادر درمان کرونا به کانادا را جدی نگیرید و بدانید که باید پروسه امتحانات داخل ایران و داخل کانادا را بگذرانید و به آسانی و سرعت نمی‌توانید این پروسه را طی کنید.
 بهتر است با آرامش، مدارکتان را آماده کنید و از طریق موسسه معتبر برای ورود به این کشور، به عنوان کادر درمان وارد شوید و بدانید که در این شغل و بیشتر مشاغل نیاز به زبان قوی دارد! 
اگر بعضی از موسسات به شما گفته‌اند بدون نیاز به مدرک زبان می‌توانید مهاجرت کنید، تقریبا فریب است و فقط در برخی موارد استثنا می‌توانید مهاجرت کنید و در کشور مقصد به کالج زبان بروید.
ما در قصران گشت به شما در گرفتن ویزای توریستی کانادا و خدمات پیکاپ ویزای کانادا همراهی می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.